Monday, September 19, 2011

Chiss!!! Biru sungguh otak mu!!!

Aku pandey rasa blog aku tok blog blue koh. Waima blog aku tok suci murni. Cehwahh!!!

Apa kenakku rasa giya? Giney tek tergerak rasa atiku tok nak search aku mpun blog lam google nak, dengan gigih ditaepku tek gitok.... 

akusuka.....

Lom abis gik aku naep word ngereco, pak google tok dah merik suggestion macam-macam ngan aku. Ada yang aku suka lelaki la, aku suka isap dot dot dot la, aku suka dot dot dot la, aku suka jantan la, dan yang sewaktu dengannya. Sampey juak desperado bunyi aku ncarik menatang ya koh. Lain la mun aku tok gik rang dara, sik kalak nangga idup-idup alu ncarik benda ya lam tenet nak...erkk!!!

Bah, lain gilak dah tuju aku tok, bagus ku sign out jak dolok.

2 comments:

mr_abs said...

yah! cemya jadinyaaa. hahaa. ne gaya kak. redha jak kehh

Asphyxia said...

Yalah..sesungguhnya aku redha..ekeekke...