Friday, March 25, 2011

Jabar pet.

Salam bersiaran.....

Lamak dah aku sik ngereco. Ney naknya, sik dapat nak ngereco. Makin2 la kinek tok koh eh, bila tengah di odit tok..aduh aduhhh....minak ritok jak aku dapat, ya pun rasanya sik la dapat panjang gilak bersusey. (Mun jak put enden)

Aih, apa kenak aku nekan enternya sik turun ke debah oh? Mok main tekan arrow juak. Aku bodo ka kibod tok bodo oh?

Kelak-kelakku nyambong gik eh...palakku rasa panas, masa aku rehat tok pun sidak audit ngaco mintak macam-macam. Lain dah rasa ati ku tok, jabar petku dah nak datang, kelak2 la aku nyambong.

2 comments:

AmirFX said...

Jabar Pet cucuk nek Pet.. haha..

Asphyxia said...

Wakakaka...menar juak geng, bok nak suk2 molah entri baru alu mintak tok mintak ya. ney nak alu kenak rasukan ablasa kita lehnya. Ekekekek....